zondag 14 oktober 2012

Lavori in corso

Ciao!

Ik weet dat ik eigenlijk alweer te laat ben, maar toch zullen jullie nog eventjes moeten wachten op mijn volgend bericht.
Voor vandaag had ik normaalgezien een "Special Edition" voorzien (klinkt spannend, niet?;-)), die ik jullie morgen hopelijk wel zal kunnen laten zien.
Er is namelijk iets stranissimo aan de hand met mijn pc: het lijkt alsof de letters en tekens niet meer op dezelfde plaats als de toetsen staan... En aangezien ik net zo'n krak ben in computers en technologie, ben ik er weer vet mee natuurlijk, nu ik zo ver van huis ben en ik het me ECHT niet kan permitteren om zonder laptop te vallen...
Als er iemand tips heeft die me zouden kunnen helpen met dit probleem: altijd welkom!!!
Ik hoop zo vlug mogelijk een oplossing te vinden, tot dan laat ik jullie dus op jullie honger zitten:-).

A presto!!


xx Nana

2 opmerkingen:

  1. Waarom heb je het mij vraagt​​? Ik denk dat ik weet wat er aan de hand... (bedankt, googletranslate :P)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Non dire grazie a google translate per questa traduzione:p

      Verwijderen