maandag 8 oktober 2012

Wijziging van plannen

Hallo daar :)

Eerst en vooral een kleine mededeling:
Ik heb besloten om vanaf nu nog slechts om de 4 dagen een bericht te posten, dat is trouwens ook de reden waarom ik gisteren niets heb gepost (Ja, je weet wel hoe dat gaat hé met goede voornemens...).
Nu, waarom deze beslissing?

1) Nu ik hier gesetteld ben heb ik niet zo veel interessants meer mede te delen om jullie nog om de 2 dagen te kunnen verrassen met sappige verhalen (ook voor mij begint het leven hier zo stilletjes aan zijn gewone gang te gaan).

2) Het leven is hier gewoon TE zalig, zodat ik jullie toch alleen maar jaloers zou maken met weetjes zoals bijvoorbeeld over de temperatuur die maar niet onder de 20 graden lijkt te willen zakken.

3)Ik heb nog enorm veel paperassen en documenten in orde te brengen voor mijn verblijf hier als Erasmusstudent, wat overigens meer tijd in beslag lijkt te nemen dan gedacht en waardoor ik op andere momenten geen zin meer heb om nog aan mijn bureau of voor mijn laptop te zitten.

Zo, morgen volgt dus meer:)

A domani!
xx Nana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten